Home  /   Special Op’s

Overheid

1

Frank Van Oss heeft meer dan 400 federale ambtenaren getraind, zowel voor speech- als voor debat- en mediatraining. Hij is zeer vertrouwd met de problematiek van de overheid vandaag, geprangd door de eisen van de politieke voogdij als de groeiende trend om te blijven besparen en de overheid structureel in te krimpen. Daarom moet de overheid haar stem laten horen. Hoe dit moet, rekening houdend met de wetten van de moderne communicatie, is een opdracht die Frank Van Oss in de vingers heeft.

Politiek

2

Frank Van Oss kent het politieke bedrijf grondig: hij trainde 7 partijvoorzitters van verschillende partijen in beide landsgedeelten, wat op zich al uitzonderlijk is. De politieke communicatie is heel eigen aan het politieke bedrijf en gaat over meer dan zomaar een visie “verkopen”.

De maatschappij is te belangrijk om de communicatie te organiseren alsof het de verkoop van producten of diensten betrof. Het publiek van vandaag is veeleisend, ontevreden en tegelijk onverschillig. Hier tegenover met ideeën communiceren is geen makkelijke opdracht. Frank Van Oss is hierin beslagen.

Selectie woordvoerders

3

Frank Van Oss kent het politieke bedrijf grondig: hij trainde 7 partijvoorzitters van verschillende partijen in beide landsgedeelten, wat op zich al uitzonderlijk is. De politieke communicatie is heel eigen aan het politieke bedrijf en gaat over meer dan zomaar een visie “verkopen”.

De maatschappij is te belangrijk om de communicatie te organiseren alsof het de verkoop van producten of diensten betrof. Het publiek van vandaag is veeleisend, ontevreden en tegelijk onverschillig. Hier tegenover met ideeën communiceren is geen makkelijke opdracht. Frank Van Oss is hierin beslagen.

Communicatie

4

Frank Van Oss kent het politieke bedrijf grondig: hij trainde 7 partijvoorzitters van verschillende partijen in beide landsgedeelten, wat op zich al uitzonderlijk is. De politieke communicatie is heel eigen aan het politieke bedrijf en gaat over meer dan zomaar een visie “verkopen”.

De maatschappij is te belangrijk om de communicatie te organiseren alsof het de verkoop van producten of diensten betrof. Het publiek van vandaag is veeleisend, ontevreden en tegelijk onverschillig. Hier tegenover met ideeën communiceren is geen makkelijke opdracht. Frank Van Oss is hierin beslagen.