De techniek is welbekend: je geeft een interview en je bereidt dat zinnetje voor dat [...]
Het is opvallend dat een grote meerderheid van de deelnemers aan de speechtrainings die ik [...]
Bedrijven worden zelf ‘publishers’ van nieuws. Maar hoe bedrijfsnieuws eenvoudig creëren, publiceren, verspreiden en opvolgen? [...]
Opiniewolven is het eerste platform dat experts, creatievelingen en ondernemers helpt om gehoord te worden [...]
Waaraan moet een persvoorlichter voldoen volgens de pers? Wim Verhoeven, hoofdredacteur van de Belgische krant [...]
Mediatrainer.be bestaat 3 jaar en dat wordt gevierd met de 1000ste deelnemer aan de mediatrainingen. [...]
Het eerste boek over opiniemakers in België en Nederland ligt sinds deze week in de [...]
Elke dag komen mensen, bedrijven en organisaties in het nieuws die gelijk hebben. Zij komen [...]
Veel bedrijven vertellen grote, abstracte en nietszeggende verhalen via grijze woordvoerders. Wie kan zich een [...]
Eén bedrijfswoordvoerder die als spreekbuis optreedt van de onderneming en op een duidelijke manier de [...]
Gisteren gehoord op VRT Radio 1, in Touché: Interviewster Friedl Lesage voert een warm gesprek [...]
Op elk zelfrespecterend marketingcongres hoor je de slogan: ‘Alle bedrijven worden mediabedrijven’. Geef toe, is [...]